Owner Tales
Si Weirdo HomoSapiens (:
18 July 2012 | 1:36 AM | 0 wink
Assalamualaikum , hai bloggers !
Kenapa takde benda yg senang dalam dunia ni ? kenapa semua susah ? hmm
Lately aku sangat lah beremosi,stress nak buat mcm mana kan ?
Sorry lah kepada yg aku termarah tunjuk muka termasam termasin etc....
Belajar dekat matriks tersangat lah tough.. aku ni dah mmg lambat pick up :(
Bila orang lain lebih advance aku jadi rendah diri hmm .. and yes ! aku antara yg paling corot dalam praktikum aku....

Y so hard to understand what lecturer teach haa ? T.T
Apa yg bebal sangat aku ni ?! maybe i have to change my way study dkt sini ...?
Ahhh serius rasa rendah diri gilaaa :( i have try to be more hardwork than before but it seems like nothing works :( Ya Allah ujian apa yg kau berikan kepada
hambamu yg kerdil lagi hina ini sobsobsobsob ..
Pasrah itu je yg mampu buat .. Mid term is just around the corner ....
And my level of understanding for each subject .. SUCKS !!!!
inhale ? i find out it was too hard right now ..
i am too exhausted converting O2 to CO2
* take a breath take a deep breath ....
chill lah Farzana .... ~ ~

p/s : another quiz that could drop my confidence level till 0
pra ups quizzes and the real ups ..
god ! i can feel like my brain is turning upside down :(
ADIOS world , till meet again ..



Older Post | Newer Post
rawrr!
Heyyo. Selamat datang ke blog suci tanpa debu. Jika anda seorang yang kotor sila sanitize dulu tangan anda dengan Dettol sebelum masuk. Kbye .


budak comel :)


Jabatan Memori



Saya ada disini juga :)


Edited By Farzana