Owner Tales
Si Weirdo HomoSapiens (:
13 July 2012 | 12:15 AM | 0 wink
Assalamualaikum ......
 Ya Allah dugaan apa yg menimpa diri aku skrg ni ?
Kenapa banyak sangat dugaan ? bukan berniat nk merungut tapi diri ni dah tak cukup kuat nk menanggung dugaan dugaan ini :')
Ya Allah saya sayang dia tapi kalau mcm ni jadinya saya tak boleh nak cakap apa :(


macam ni haaa semangat saya , makin lama makin tipis ..
lama2 terbakar habis ~ ~
kenapa dia harus pergi ? T___T


in serabut state !!! :'(
malam ni dduk luar mencari ketenangan ..
sampai roomate mencari dimanakah gerangan nya budak ni ~ ~
saya cari angin la awak :')


p/s : awak saya sayang awak .
kenapa tinggalkan saya :((
hmm adiosss


Older Post | Newer Post
rawrr!
Heyyo. Selamat datang ke blog suci tanpa debu. Jika anda seorang yang kotor sila sanitize dulu tangan anda dengan Dettol sebelum masuk. Kbye .


budak comel :)


Jabatan Memori



Saya ada disini juga :)


Edited By Farzana