Owner Tales
Si Weirdo HomoSapiens (:
Ramadhan Ya Kareem :)
21 July 2012 | 1:16 PM | 0 wink
Assalamualaikum w.b.t :) Alhamdullilah tahun ni kita semua masih berkesempatan menjalani ibadah puasa..Syukur sebab umur masih dipanjangkan untuk menikmati manisnya berpuasa :') tahun ni aku berpuasa di perantauan ~ * perantauan lah sgt :P
hahaha Banting aje pun Farzana oiii ~ ~ yeahhh tahun ni the difference are when sahur , iftar dengan kawan-II matriks .. ada lah sayunya disitu sebab selama 18 tahun aku hirup udara yg Allah beri ni aku berpuasa dekat rumah :) huhu
Sekali sekala ye dok berjauhan dengan family..? Biasa bila puasa ada someone special tahun ni puasa keseorangan :') yelahhh .......... haha
* tak payah nak sedih sangat lah Farzana =.=
Redha dan pasrah,itu jelah jalan yg terbaik untuk aku skrg niiii ...

i have summarize what we need to do during fasting month :)

so trueeee so mai lah buat amal jariah banyok-II ye anak anak sekalian :)
Bulan Ramadhan yg penuh berkat ni ~ ~
Bapak segala setan pun dah selamat kena ikat so takde excuse utk kita tak
beribadah kepada Allah :)


Read the Holy Quran zikir and so on !
jangan lupa pi terawih ye :)

 my fav all the time :')
mummy i want this for iftar today ?? winkwink ^___^

 
p/s : Selamat berpuasa kayy :)
Adiossss !



Older Post | Newer Post
rawrr!
Heyyo. Selamat datang ke blog suci tanpa debu. Jika anda seorang yang kotor sila sanitize dulu tangan anda dengan Dettol sebelum masuk. Kbye .


budak comel :)


Jabatan Memori



Saya ada disini juga :)


Edited By Farzana