Owner Tales
Si Weirdo HomoSapiens (:
Steghesss !!
07 July 2012 | 11:38 PM | 0 wink
Assalamualaikum anak anak ikan gapi sekalian.. sihat ? mental ?
persoalan ini sering bermain di benak fikiran yg tak mampu nk menampung nya lagi ..
Alahaii ayat ~ hiperbola betul lah XD hahahaha
Saya nak 4 flat tapi saya malas , saya tak faham apa yg lecturer membebel dkt depan , saya tak biasa lagi hidup dekat situ , saya itu saya ini saya saya saya ...... =.=  hmmm

Macam mana ni ? seriusly orang lain dah masuk gear 3 aku ni baru nak start enjin hmm
sedih betul lahhh ~ bila tak faham mula lah nak malas bin malasan tu datang grrr
i want to change my bad habit but but but BUDAK KECIK tu selalu hasut ishhhh !!

serius aku nk pi narnia skrg jugak >.<
saya nak lari dari realiti !!!!!
Y matriks so hard hukhuk :'(


dan juga empty ......
saya rindu kan 5 Amanah , rindu cikgu rindu semua D':
hmm sekarang semua nya dh berubah ......

p/s : hello saya mcm gila dkt sini hmm
k adiossss !

Older Post | Newer Post
rawrr!
Heyyo. Selamat datang ke blog suci tanpa debu. Jika anda seorang yang kotor sila sanitize dulu tangan anda dengan Dettol sebelum masuk. Kbye .


budak comel :)


Jabatan Memori



Saya ada disini juga :)


Edited By Farzana