Owner Tales
Si Weirdo HomoSapiens (:
Disaster !
16 August 2012 | 11:26 PM | 0 wink
Assalamualaikum wbt :) sedihnya bulan Ramadhan bakal meninggalkan kita :'(
Okay nakmo sedih sedih huhu *kenapa hati ni rasa kosong ??
Sedih kot bila terkenang diri ni bersendirian hmm lupa plak yg aku ni FOREVER ALONE :| HAHAHAH
Err disebabkan aku cuti 2 minggu maka mama telah mem-buli aku haha
buli lah sangat =,= act mama bagi aku tugasan yg aku sendiri dah lama tak buat lol

yeahh melukis lagiii ~ ~
for the sake of time being , aku dah lama tak pegang berus T.T
im doing this for my nephew ~ haha


agak comot disitu =.=
dh lama tak asah bakat trololololooo



tadaaaaaaa !!
alhamdullilah siap punnnn :)
tak tidur malam buat bnda ni hahaha


i hope she will like it .
hmm serius aku main hentam je buat :|
the conclusion is aku dah jahanamkan kasut ni T.T
isk isk isk sedihhhhh ~


p/s : okay la tak nak ceghita bnyk ,
takde mood takde semangat nak raya -.-
hmm k adiossss ~


Older Post | Newer Post
rawrr!
Heyyo. Selamat datang ke blog suci tanpa debu. Jika anda seorang yang kotor sila sanitize dulu tangan anda dengan Dettol sebelum masuk. Kbye .


budak comel :)


Jabatan Memori



Saya ada disini juga :)


Edited By Farzana