Owner Tales
Si Weirdo HomoSapiens (:
11 September 2012 | 1:04 AM | 0 wink
Assalamualaikum :D hi ! ffuuuhhh ffuuhhhhh * tiup tiup habuk setebal 10 inci ..
alamak still tak bersih ! ambil mr muscle nk sental sekejap ~ ~ haha
Propa lah mung ni Farzana :P hey lama kan aku tak hupdate blog ?
Kesian blog aku ditinggalkan bersawang huhu bukan sengaja .....
Almaklumlah life as a matriculation student emang hectic dehhh !
Dah kenapa keluar bahasa indon ni ? :O blablablabla ..
Banyak sebenarnya nak habaq tapi aku bukan sotong bertangan enam yg mampu nk buat semua kerja dalam satu masa T.T sedih ...

 
le madam Masilah with budak comot :P
this is my english lecturer fuuhhhh
my story telling was okay lahhh ~
 
okay this is haemolysis experiment hmm
can you see how dilute my blood is ?
sedih darah tknak keluar ~
right after they picit-II my fingers i ran to toilet
immediately bcause i want throw up haha
 
 the second time ..
huh finally ada lah jgk colour merah tu kan ?
3 jari kena cucuk and i tell ya ,
it was damn pain at first ..
seharian ku menderita jari pedih haha
 
after been cucuk for three times, i still have the energy to play around 
haha bajet mcm keluarkan darah 10 baldi je =.=
madam : Farzana and group what are you doing ?
please dispose the potato now =.=
me : err okay madam !
nampak tak permainan nya disitu ?
org buat experiment aku buat lubang dkt potato tu sebagai model
peneman aku bergedik sana sini :P
 
 
p/s : ups's result ? T.T
damn nervous ! sobsobsob
okay la adios world ..

Older Post | Newer Post
rawrr!
Heyyo. Selamat datang ke blog suci tanpa debu. Jika anda seorang yang kotor sila sanitize dulu tangan anda dengan Dettol sebelum masuk. Kbye .


budak comel :)


Jabatan Memori



Saya ada disini juga :)


Edited By Farzana