Owner Tales
Si Weirdo HomoSapiens (:
02 October 2012 | 12:37 AM | 0 wink
Assalamualaikum .. lately i might not be here often .. Yeahhh i have been busy lately ..
Busy doing le assignment like there is no tomorrow , busy preparing for the final ..
Hmm plus minus just 3 weeks starting from this second minute hours blablabla ..
Wish me luck peeps ! doakan saya rajin nak study dan akhirnya get 4 FLAT :) aminnn .. aminnnn .. aminnnnnnnnnn .......

Sentap mak , ye mak mmg tgh sentap pun .. sedih kan kalau kita bertepuk sebelah tangan ? :') haha yeahh aku mmg takde luck ke mcm mana ? hmmmmmm
Dahsyat but life must move on kan ? Walaupun lama aku tunggu si dia , it's okay i will wait till the moment come :)) ada jodoh ada lah kan kan kan ?

perfecto ! this is me right now..
i just can't let it out ..
there's so many thoughts hmm
its okay .. one day everything will spill out..
 
tgk this animation tiba-2
teringat dekat dia hahaha
dia tinggi macam galah saya ni pendek
dan gemuk mcm hippo tu :')
 
 
recite the Quran , haaahhhh ~ tenang rasanya hati ni :')
 
 
p/s : redha dan pasrah ...
  adios peeps ! ! !
 



Older Post | Newer Post
rawrr!
Heyyo. Selamat datang ke blog suci tanpa debu. Jika anda seorang yang kotor sila sanitize dulu tangan anda dengan Dettol sebelum masuk. Kbye .


budak comel :)


Jabatan Memori



Saya ada disini juga :)


Edited By Farzana