Owner Tales
Si Weirdo HomoSapiens (:
10 November 2012 | 10:47 PM | 0 wink
Assalamualaikum peeps :) almost seminggu dah aku melanguk dekat ghumah hehe
Some people may say i am kental , big no no .. i am mash potatoes yang mushy mushy gitu if you want to know :') sometimes i can be kental but most of the time i am not kental * ayat kel gila hahahaha .

Sometimes i choose to be silent rather than talk about it , sebab kadang2 aku ni kalau bercakap memang tak pakai akal , cakap sesedap BIG MAC je -.- haa baik aku diam je kan ? bukan tak nak ulas cuma aku tak nak in the end aku yg kecewa :')
Perasan tak aku dah tak banyak bebel meraban merapu dekat blog ?
hmm dah takde semangat nak update :'D serious , macam lagi senang simpan dalam hati dduk diam2 buat hal sendiri haha

 
yeapppp :') indeed !
 
 
 
let the past remain past ,
adios amigos !
 



Older Post | Newer Post
rawrr!
Heyyo. Selamat datang ke blog suci tanpa debu. Jika anda seorang yang kotor sila sanitize dulu tangan anda dengan Dettol sebelum masuk. Kbye .


budak comel :)


Jabatan Memori



Saya ada disini juga :)


Edited By Farzana