Owner Tales
Si Weirdo HomoSapiens (:
KMS ooo KMS ~
24 March 2013 | 7:50 PM | 0 wink
Assalamualaikum bloggerian :)
Heyyo ! Sem II semakin tiba ke penghujungnya :')
ehhh ???? kalau cenggitu final pun makin dekat lah ? :O alamakkk ! adakah kms-ians sekalian sudah bersedia ? are you ready to rumble ?!!!!! hahaha apa aku meraban ni ?
Plus minus tinggal dalam 23 hari kot ? entah aku malas nak mengira
so congak jela senang cerita hikhik....semakin dekat final semakin bertimbun assignment, kadang2 steghess tahap babun tapi aku redah jgk -.- what to do ? dah lumrah student kan ..
Mega project pun almost done hehe alhamdullilah lah :)

 
aku tak tahu apa function syahz menyorok mcm tu =.= haha
so this my team ! err Dayah tertinggal sebab dia insist to be the photographer hihi
 
 
 
pabila wani dan rockers jalanan beraksi ! hahahaha
guitar tu aku tak tahu syahz rembat siapa punya ,
aku tukang bermodel dgn guitar aje huhu
 
okay done with mega project ! hahaha hope masa present nanti gempak!!
insya Allah aminnnnn :)
 
Ini plak kisah beriadah menyihatkan badan hehe
wahh wahhhh aku lah terutamanya tgh membakoooo lemak lemak tak berguna ni
hehe harus wajib ! kena kurus balik hewhew
 
 
aku sendiri bingung aksi apa yg aku buat -.-
hahah abaikan ya ! :P
 
 
on a fine day :) haha
 
 
muka over excited duhhhhh -.-
 
 
hope the memories last forever :')
im going to miss them especially my beloved roomate ..
nahhh ada masa lagi kan ?
kita spend time together okay ????
 
 
P/S : marilah studyyyy ! hahaha final dh dekat oiiii ! >.<
adiossss !!!
 
 

Older Post | Newer Post
rawrr!
Heyyo. Selamat datang ke blog suci tanpa debu. Jika anda seorang yang kotor sila sanitize dulu tangan anda dengan Dettol sebelum masuk. Kbye .


budak comel :)


Jabatan Memori



Saya ada disini juga :)


Edited By Farzana