Owner Tales
Si Weirdo HomoSapiens (:
End of sem II
04 May 2013 | 10:16 PM | 0 wink
Assalamualaikum semua ! :) u'alls sihat ? wah wah wah lama nya tak berblogging !
Yeahhh setelah seminggu lebih berperang dengan mata pena finally i am free from exam !
That's mean end of semester II .. P/S : I am two years matriculation student so i have 2 sem left !
Sebulan je noksss cutinya T.T macam tak puas but nak buat macam mana kan ? i have no choice..
Takpa takpa sem III ni gua senior ahakssss * muka berlagak pandang junior *

Roomate kita semuanya setahun so basically dah habis lah hmm untunglah :/
I will miss them ! :') ingat lagi masa mula2 masing masing senyap jeeee , haha dah lama2 tu mula lah nampak kegilaan sorang2 tu hmmm dimana nak ku cari gantiiiii ~ ~ isk isk isk

ni masa sem I , baru baru kenal ..
yg paling banyak mulut dalam bilik tu aku lah hehehe
 
dengan senior dalam bilik .
meet kak mira yg comellll :D
 
trying le outfit for mira's dinner ?
hahahaha
 
just ignore me ,
me love to do cute things
kita sedar kita tak lah comel haha
 
on our last day , last paypayhhhh !
haha kami sama modul :D
kami ni gila lensa so BEWARE !!!
Hehehehe kenapa aku selalu senyum macam tu eh ?
aku sendiri kurang pasti =.=
 
ini notice board kawe :D
potrait tu iyyah yg lukis hehe thanks iyyah !
 
last day in AP1-T1-03 hehe so i have to take out everything from the notice board..
 
there's so many things happened in this room :')
i'll remember every single moment !
saya akan merindui mereka !
 
 
SURAT CINTA UNTUK ROOMATE :
saya sayang korang semua macam kakak2 saya sendiri :')
*korang lagi tua dari kita*
Kak Mira , Iyyah , Farah maafkan salah2 kita selama kita berkenalan ya..
I am grateful to know each of you ! :)
 
till then .. adiosssss ~
 
 


Older Post | Newer Post
rawrr!
Heyyo. Selamat datang ke blog suci tanpa debu. Jika anda seorang yang kotor sila sanitize dulu tangan anda dengan Dettol sebelum masuk. Kbye .


budak comel :)


Jabatan Memori



Saya ada disini juga :)


Edited By Farzana