Owner Tales
Si Weirdo HomoSapiens (:
Semester III
06 September 2013 | 3:26 PM | 0 wink
Assalamualaikum semua , salam Jumaat :)

I've never update anything related to my life in semester III , aite ?
Okay photos will explain everything , arasoooo ? hehehe


Ini semua roomate kita anyoyoyoyoooo 
Jelita cantik menawan semua nya :) 
yg depan sekali syira dia dah pindah bilik lain 
sebab jadi bendahari blok mira ..


Kami semua satu kuliah ..
Hidup modul tiga !! hahahahaa
* ekceli we planned to wore the same colour on that day *


baru sahabat dunia akhirat begini . jemaah sama sama hehe
aku yang paling cute en ? tahu dahhhhh ~
haha okay ni naik lif tekan sendiri :P

Okay enough berkenalan dengan roomate :)
Aku rapat dengan munah munah ni , dorang lah sahabat susah senang :)
Alhamdullilah jumpa dorang ni haa ..


peace brader preace :D


* terasa menyampah tengok muka sendiri sebab eksaited sangat :3 *


SABRINA :D 


HIDAYAH :D


haa mokcik ni yg paling aku sayang sekali !
hewhew 
apa problemo ke hape , first person mmg aku cari mokcik ni :)
I hope our friendship will last till jannah , insya Allah ..


ni lagi sorang mokcikkk , si shabirah hikhik
don't judge her by her kecik =.=
sebenarnya dia lah manusia paling tak betul hahaha


Banner done by us le gegurlsss :)
we have to promote melaka , so bila part aku memang hentam jelah kan 
hahahaha aku tak tahu apa aku merapu depan tu sorang sorang


semangat je pakcik ni bentang idea hakhakhak
saya sekadar merenung masa hadapan..

P/S : so ini baru sebahagian :) ada masa nanti aku update lerrr lagi ..
Adiossssss !



Older Post | Newer Post
rawrr!
Heyyo. Selamat datang ke blog suci tanpa debu. Jika anda seorang yang kotor sila sanitize dulu tangan anda dengan Dettol sebelum masuk. Kbye .


budak comel :)


Jabatan Memori



Saya ada disini juga :)


Edited By Farzana