Owner Tales
Si Weirdo HomoSapiens (:
Dan awan itu....
28 October 2013 | 6:57 PM | 0 wink
Assalamualaikum earthlings ! :) 2 papers down , 6 to go ! Insya Allah , i think i need to be serious while im doing my revision .. Yesss ! memang patut hahaha
Hey i have this one habit where i love to see le clouds :) best kan tengok awan dekat langit ?
Masya Allah lawa kot ! macam macam bentuk ada ..


memandangkan KMS ni belakangnya pantai so langit tu mmg senantiasa lawa (Y)
this is view from dataran kosmik :) 


 this is effin beautifulllll ! view from bilik iron blok mira :)

  
otw balik bilik nampak awan lawa terus snap haha
nampak tak betapa obses nya awan dan aku ? hehehe

  
Jogging pagi pagi sedut oxygen dengan rakusnya
dengan harapan otak segar masa study hihi 
view from astaka :)


Bumi hampir menangis teresak esak..


hebak tak hebak captured this masa atas highway hehe
* sempat lagi :3 *


masya Allah lawa kan kan kan ? 
please admit the truth hehe


this is taken on the road too ! 
sebenarnya ada banyak lagi picture tapi kang masuk banyak banyak 
tak muat kang capacity blog aku ni haa 

P/S : still feel penat dengan semua benda ..
cepat lah cuti hmmm
Adios semua ! :)




Older Post | Newer Post
rawrr!
Heyyo. Selamat datang ke blog suci tanpa debu. Jika anda seorang yang kotor sila sanitize dulu tangan anda dengan Dettol sebelum masuk. Kbye .


budak comel :)


Jabatan Memori



Saya ada disini juga :)


Edited By Farzana