Owner Tales
Si Weirdo HomoSapiens (:
New life Part 1
01 November 2014 | 10:06 PM | 0 wink
Assalamualaikum. hi long time no see wahai belog kesayangan. Ya aku sudah pun bergelar mahasiswi universiti yang menjadi kebanggaan anak anak tempatan. UITM ya UITM.
UiTM di hatiku katanya. Alhamdullilah rezeki dapat sambung pengajian. Course ni aku tak jangka pun boleh dapat haha sebab target nak sambung major biology tapi Allah maha Mengetahui maka aku dapat tempat dalam kalangan Interior Architect. "Weh apa itu interior architect?" "Macam eric deko deko ke ?" "Macam remeh aje course kau ni"
Haa kejap kejap banyak betul soalan nya. Interior Architecture ni adik beradik kembar architect cuma dia buat interior space. Bukan setakat deco deco macam eric leong tu okayyy. More than that. kau hengat senang course ni ? Aku yg baru part 01 ni pun dah terkial kial nak catch up segala benda since my background is pure science tetiba kau lompat senibina. APA KES KAN ?! hahaha
It's not easy kawan kawan. Yelah menuntut ilmu kan mesti lah ada pahit manis dia.
Part 01 ni aku banyak belajar basic sebab tu mostly korang nampak aku banyak buat sketches kan ? *AKU BUKAN BUDAK ART AND DESIGN =.=* drawing ni nak asah skills kau melukis aje.
Alhamdullilah studiomates pun semua nya gilaaa sewel mereng so boleh get along with 'em.

you have to produce something like this for your final project part 08 nanti.
aku terfikir jgk mampu ke nak generate idea yg gempak mcm ni ? 


lemme introduce you my studiomate :)
insya Allah we gonna get through this 4 years together !

baru sikit kemerengan terserlah :3

nah lanje sikit we-fie dengan roomies hehe
macam kenal kan hakaq baju belang2 tu ? :3 kahkah

roomates a.k.a studiomate . meet Nisa Sahira :D


Satu jelah , hati kena betul betul sado masuk course ni . TAK SENANG betul aku tak tipu 
even aku part 01 baru aku dah rasa pressure dia.
takpa lah kita kan Allah yg sentiasa tolong kita bila kita susah :)
*entah bila lagi hupdate lepasni hahaha 

ADIOS AMIGOSSS 








Older Post | Newer Post
rawrr!
Heyyo. Selamat datang ke blog suci tanpa debu. Jika anda seorang yang kotor sila sanitize dulu tangan anda dengan Dettol sebelum masuk. Kbye .


budak comel :)


Jabatan Memori



Saya ada disini juga :)


Edited By Farzana